neděle 9. října 2011

Alex C. Feat. Yasmin K- Amigos Forever (překlad)

Alex C. Feat. Yasmin K

Přátelé na věky

(Amigos Forever)

Jo,
za jízdy hledět na slunce,
jeden vedle druhého,
pojedeme,
jsme připraveni letět
jo,
pohybujeme se
vypadáme opravdu uhlazeně
tváří v tvář, jet v kočáře,
znovu navždy

budeme přátelé na věky věků
navždy ty a já,
přátelé
(navždy přátelé)
budeme přátelé na věky věků
navždy ty a já,
přátelé,
přátelé
(navždy)

Jo,
za jízdy hledět na slunce,
tváří v tvář,
jet v kočáře,
znovu navždy

budeme přátelé na věky věků
navždy ty a já,
přátelé
budeme přátelé na věky věků
navždy ty a já,
přátelé
přátelé
(přátelé navždy)

(ať žijí přátelé)
přátelé na věky věků my budeme
navždy ty a já,
přátelé (ať žijí přátelé)
přátelé na věky věků my budeme
navždy ty a já,
přátelé (navždy)

Žádné komentáře:

Okomentovat