úterý 6. prosince 2011

Britney Spears - Criminal (překlad)


Britney Spears

Kriminálník

(Criminal)

On je podvodník, není ani trochu dobrý
Je lůzr, je to flákač, flákač, flákač, flákač
Lže, blafuje, je nespolehlivý
Je to trouba se zbraní, zbraní, zbraní, zbraní

Já vím, že jsi mi říkala, drž se od něj dál
Vím, řekla jsi, že je jen pes svedený na scestí
Je to rebel s poskvrněným srdcem
A dokonce vím, že není chytrý

Ale mami, jsem zamilovaná do kriminálníka
A tenhle druh lásky
není rozumný, je fyzický
Mami prosím tě, nebreč,
budu v pohodě, všechny důvody uvnitř
prostě nemůžu popřít, miluju ho

Je to darebák co se řídí ďáblovými zákony
Je to vrah, jen pro zábavu, zábavu, zábavu, zábavu
Tenhle muž je práskač a nepředvídatelný
Nemá žádné svědomí,
nemá nic, nic, nic, nic

Oh oh, vím, měla bych jít, ale ne,
protože je to rebel s poskvrněným srdcem
a dokonce vím, že není chytrý

Ale mami, jsem zamilovaná do kriminálníka
A tenhle druh lásky
není rozumný, je fyzický
Mami prosím tě, nebreč,
budu v pohodě, všechny důvody uvnitř
prostě nemůžu popřít, miluju ho

A on má mé jméno, vytetované na paži
Jako talisman
Tak myslím, že je ok, když je se mnou

A slyším lidi mluvit
Snaží se nás rozdělit
Ale neposlouchám je, nezajímá mě to

Protože mami, jsem zamilovaná do kriminálníka
A tenhle druh lásky
není rozumný, je fyzický
Mami prosím tě, nebreč,
budu v pohodě, všechny důvody uvnitř
prostě nemůžu popřít, miluju ho

Mami, jsem zamilovaná do kriminálníka
A tenhle druh lásky
není rozumný, je fyzický
Mami prosím tě, nebreč,
budu v pohodě, všechny důvody uvnitř
prostě nemůžu popřít, miluju ho

Žádné komentáře:

Okomentovat