úterý 6. prosince 2011

Dido - Here With Me (překlad)

Dido

Tady se mnou

(Here With Me)

Neslyšela jsem Tě odejít,
Tak se ptám, proč jsem pořád tady
Nechci s ničím pohnout,
Abych nezměnila vzpomínky

Oh, já jsem, kdo jsem,
Dělám si co chci,
Ale nikdy neschovám, že ...

Nemůžu jít, nebudu spát, nemůžu dýchat,
Dokud nebudeš se mnou,
Neodejdu, neschovám se, nemůžu být,
Dokud nebudeš se mnou

Nechci volat přátelům,
Protože by mě mohli vzbudit z tohohle snu,
Ale nemůžu vstát z postele,
Riskovala bych, že zapomenu všechno, co bylo

Oh, já jsem, kdo jsem,
Dělám si co chci,
Ale nikdy neschovám, že ...

Nemůžu jít, nebudu spát, nemůžu dýchat,
Dokud nebudeš se mnou,
Neodejdu, neschovám se, nemůžu být,
Dokud nebudeš se mnou

Nemůžu jít, nebudu spát, nemůžu dýchat,
Dokud nebudeš se mnou,
Neodejdu, neschovám se, nemůžu být,
Dokud nebudeš se mnou

Oh, já jsem, kdo jsem,
Dělám si co chci,
Ale nikdy neschovám, že ...
Nemůžu jít, nebudu spát, nemůžu dýchat,
Dokud nebudeš se mnou,
Neodejdu, neschovám se, nemůžu být,
Dokud nebudeš se mnou

Nemůžu jít, nebudu spát, nemůžu dýchat,
Dokud nebudeš se mnou,
Neodejdu, neschovám se, nemůžu být,
Dokud nebudeš se mnou

Žádné komentáře:

Okomentovat