středa 29. srpna 2012

Christina Perri - Jar Of Hearts (překlad)


Christina Perri

Sklenice srdcí

(Jar Of Hearts)

Vím, že už proti tobě nemůžu udělat další krok
Protože na mě čeká jen lítost
A nevíš, že už nejsem tvůj duch
Ztratil jsi lásku, kterou jsem milovala nejvíce

Naučila jsem se žít jen napůl, sama se sebou
A teď mě chceš ještě jednou

A kdo si myslíš, že jsi
Běháš okolo, zanecháváš jizvy
Sbíráš svoji sklenici srdcí
A trháš lásku na kusy
Nastydneš
Z ledu uvnitř tvé duše
Tak se pro mě nevracej
Kdo si myslíš, že jsi

Slyším, že se ptáš všude okolo
Jestli nejsem někde k nalezení
Ale stala jsem se příliš silnou
Na to, abych kdy spadla zpátky do tvé náruči

Naučila jsem se žít jen napůl,
A teď mě chceš ještě jednou

A kdo si myslíš, že jsi
Běháš okolo, zanecháváš jizvy
Sbíráš svoji sklenici srdcí
A trháš lásku na kusy
Nastydneš
Z ledu uvnitř tvé duše
Tak se pro mě nevracej
Kdo si myslíš, že jsi

Trvalo to tak dlouho, než jsem se cítila v pořádku
Pamatuj, jak vrátit světlo zpět do mých očí
Přála bych si zmeškat okamžik, kdy jsme se poprvé políbili
Protože jsi porušil všechny své sliby
A teď jsi zpátky
Nedostaneš mě zpátky

A kdo si myslíš, že jsi
Běháš okolo, zanecháváš jizvy
Sbíráš svoji sklenici srdcí
A trháš lásku na kusy
Nastydneš
Z ledu uvnitř tvé duše
Tak se pro mě nevracej
Nevracej se vůbec

A kdo si myslíš, že jsi
Běháš okolo, zanecháváš jizvy
Sbíráš svoji sklenici srdcí
A trháš lásku na kusy
Nastydneš
Z ledu uvnitř tvé duše
Tak se pro mě nevracej
Nevracej se vůbec

Kdo si myslíš, že jsi
Kdo si myslíš, že jsi?
Kdo si myslíš, že jsi?

Žádné komentáře:

Okomentovat