středa 29. srpna 2012

Katy Perry Feat. Kanye West – E.T (překlad)

Katy Perry Feat. Kanye West

E.T


(Kanye West)
 
Mám hříšné myšlenky
Mám oplzlé způsoby
Snažím se okoupat moji opici v tvé mléčné dráze
Jsem legenda, jsem neuctivý
Jsem reverend
Jsem tak daleko nahoře, nedali jste mi

*
Vítej v nebezpečné zóně
Vkráčej do fantazie
Nejsi pozván na druhou stranu rozumu
Říkají mi mimozemšťan
Astronaut v čele
Možná je to proto, že tvůj kluk Yeezy dostal na zadek


(Katy Perry)

 
Jsi tak hypnotizující
Mohl bys být ďábel
Mohl bys být anděl

Tvůj dotek je magnetizující
Cítím se, jako bych se vznášela
Opouštím své zářící tělo

Říkají, strachuj se
Nejsi jako ostatní
Milenec z budoucnosti
Rozdílné DNA
Oni ti nerozumí


××× PŘEDZPĚV ×××
 
Jsi z úplně jiného světa
Jiné dimenze
Otevřel jsi mi oči
Jsem připravená jít
Veď mě za světlem


××× REFRÉN ×××
 
Polib mě, po-po-polib mě
Nakaz mě svou láskou a
Naplň mě svým jedem

Vezmi mě, ve-ve-vezmi mě
Chci být tvoje oběť
Připravena k únosu

Chlapče, ty jsi mimozemšťan
Tvůj dotek je tak cizí
Je to nadpřirozené
Mimozemské

Jsi tak nadzvukový
Chci cítit tvoje síly
Omrač mě svými lasery
Tvůj polibek je kosmický
Každý pohyb je magický


××× PŘEDZPĚV ×××
 
Jsi z úplně jiného světa
Jiné dimenze
Otevřel jsi mi oči
Jsem připravená jít
Veď mě za světlem


××× REFRÉN ×××

 
Polib mě, po-po-polib mě
Nakaz mě svou láskou a
Naplň mě svým jedem

Vezmi mě, ve-ve-vezmi mě
Chci být tvoje oběť
Připravena k únosu

Chlapče, ty jsi mimozemšťan
Tvůj dotek je tak cizí
Je to nadpřirozené
Mimozemské

Toto je nadpřirozené
Na jiné úrovni
Chlapče, ty jsi má šťastná hvězda
Chci chodit na tvé vlnové délce
A být tady, když se chvěješ
pro tebe budu riskovat všechno ... VŠECHNO


(Kanye West)
 
Znám jeden bar venku, na Marsu
Kde oni řídí vesmírné lodě namísto aut
Cap a Prada skafandry o hvězdách
Stávají se blbými osly, rovnou ven ze sklenice
Kapsy na Shrekovi, rakety na palubě
Řekni mi, co následuje, sex mimozemšťanů
Svléknu tě, potom tě prozkoumám
Podívej, unesl jsem tě, tak řeknu ti,co dělat
Řeknu ti, co dělat, co dělat, co dělat


(Katy Perry)
××× REFRÉN ×××

 
Polib mě, po-po-polib mě
Nakaz mě svou láskou a
Naplň mě svým jedem

Vezmi mě, ve-ve-vezmi mě
Chci být tvoje oběť
Připravena k únosu

Chlapče, ty jsi mimozemšťan
Tvůj dotek je tak cizí
Je to nadpřirozené
Mimozemské

Mimozemské
Mimozemské

Chlapče, ty jsi mimozemšťan
Tvůj dotek je tak cizí
Je to nadpřirozené
Mimozemské

Žádné komentáře:

Okomentovat