pondělí 19. března 2012

Celine Dion - The Power Of Love (překlad)

Celine Dion

Síla lásky

(The Power Of Love)

Ránem se nesou vzdechy
Dvou pevně spících milenců
A teď hřmí jako hrom
Když se dívám do Tvých očí
A objímám Tvé tělo
A cítím každý Tvůj pohyb
Tvůj hlas je vřelý a něžný
Láska, kterou bych nemohla opustit

Protože já jsem Tvá paní
A Ty jsi můj muž
Kdykoliv mě pohladíš
Udělám všechno, co můžu

Ztracená, tak se cítím,
když ležím ve Tvé náruči
Když ve světě venku je toho
příliš mnoho k braní
To všechno končí, když jsem s Tebou

I kdyby se někdy
Zdálo, že jsem daleko
Nediv se, kde jsem
Protože jsem pořád po Tvém boku

Protože jsem Tvá paní
A Ty jsi můj muž
Kdykoliv mě pohladíš
Udělám všechno, co můžu

Směřujeme k něčemu
Někam, kde jsem nikdy nebyla
Někdy jsem vystrašená
Ale jsem připravená poznat
Sílu lásky

Zvuk tlukotu Tvého srdce
Tak čistý
Náhlý pocit, že nemůžu pokračovat
Je světelné roky vzdálen
Protože jsem Tvá paní
A Ty jsi můj muž
Kdykoliv mě pohladíš
Udělám všechno, co můžu

Směřujeme k něčemu
Někam, kde jsem nikdy nebyla
Někdy jsem vystrašená
Ale jsem připravená poznat
Sílu lásky

Žádné komentáře:

Okomentovat