pondělí 19. března 2012

Gwne Stefani - Hollaback Girl (překlad)

Uh huh, říkám to jasně
Holky, všechny
Teď dupejte takhle

Refrén (2x)
 
Několikrát jsem
Už tuhle situaci zažila
Takže, tohle tady se neděje bez důvodů
Protože já nejsem žádná roztleskávačka
Nejsem žádná roztleskávačka

Oooh, říkám to jasně, říkám to jasně (4x)
Slyšela jsem, jak jsi mě pomlouvala
A myslela sis,
Že tě neslyším
Lidi slyšeli, co povídáš
Jak pomlouváš každého
Tak jsem připravena zaútočit
Povedu jednotku
Zvítězím nad tebou
Zničím tě
Přesně tak, dej pryč své pompony
Teď ti od plic řeknu, co si myslím

Refrén (2x)

Oooh, říkám to jasně, říkám to jasně (4x)
Dobře holka
Sejdeme se pod stadionem
Bez ředitelů, bez praktikantů
Obě chceme vyhrát
Ale to může jen jedna
Takže já budu bojovat, dám do toho všechno
Oddělám tě
Ukážu ti to
Přesně tak, já zůstanu stát jako poslední
A ta druhá bude polykat prach

Refrén (2x)


Oooh říkám to jasně, říkám to jasně (4x)
Chci to slyšet, že říkáš
Že je to totální
B-L-B-O-S-T
Že je to totální
B-L-B-O-S-T
Ještě jednou, že je to pořádná
B-L-B-O-S-T
Že je to totální
B-L-B-O-S-T

Refrén (2x)

Oooh říkám to jasně, říkám to jasně (4x)

Žádné komentáře:

Okomentovat