pondělí 19. března 2012

Dido - White Flag (překlad)

Dido

Bílá vlajka

(White Flag)

Vím, že myslíš, že bych tě už neměla milovat,
Nebo to řekni.
Ale když to neřeknu, pořád bych to cítila dál
Tak má to nějaký smysl?

Slibuji, že se nesnažím ztížit ti život
Nebo se vrátit, kde jsme byli

Dobře potopím se s touhle lodí,
Nezvednu ruce a nevzdám se,
Nebude žádná bílá vlajka u mých dveří,
Miluji a navždy budu

Vím, že jsem zanechala příliš zmatků a
destrukce tím že jsem se vrátila
a nezpůsobila nic, jen potíže.
Chápu jestli už se mnou nechceš mluvit
a že žiješ podle pravidla "je to pryč"
pak jsem si jistá že tohle dává smysl

Dobře potopím se s touhle lodí,
Nezvednu ruce a nevzdám se,
Nebude žádná bílá vlajka u mých dveří,
Miluji a navždy budu

A až se potkáme
A já vím, že ano,
Vše, co zde bylo
bude to stále zde
ale já to nechám proběhnout
a budu mlčet
a Ty si pomyslíš,
že jsem to už překonala

Potopím se s touhle lodí,
Nezvednu ruce a nevzdám se,
Nebude žádná bílá vlajka u mých dveří,
Miluji a navždy budu

Potopím se s touhle lodí,
Nezvednu ruce a nevzdám se,
Nebude žádná bílá vlajka u mých dveří,
Miluji a navždy budu

Potopím se s touhle lodí,
Nezvednu ruce a nevzdám se,
Nebude žádná bílá vlajka u mých dveří,
Miluji a navždy budu

Žádné komentáře:

Okomentovat