pondělí 19. března 2012

Helena Zeťová - Impossible (překlad)

Helena Zeťová

Nemožný

(Impossible)

Zbývá 24 hodin
Poslal jsi mi květiny
Vím, že to je začátek něčeho velmi zvláštního
Díky tobě se cítím dobře
Kdybych mohla, nikdy bych nepřestala
Spěcháš na mě, ale to je přirozené
Mám hrát?
Je těžké to vydržet
Mám vydržet?
Mám jít?
Mám všemu nechat volný průběh?

Není to nemožný úkol
Je to přece tak logické
Tato láska je nezastavitelná
Uvnitř není žádný konec
Protože to, co máš, nelze vzít
Je to zřejmé
Tato láska je nezastavitelná
Měj mě celou noc

Mé tělo se chvěje tvými dotyky
Podpořím tvou vášeň
Pohybujeme se pomalu, ale mé srdce závodí
Nemohu tomu uvěřit
Nemůžu se tomu ubránit
Vše, po čem dychtím, je ve tvých polibcích
Věřím ve vše, co říkáš
Mám hrát?
Je těžké to vydržet
Mám zůstat nebo litovat?
Nemůžeš zapomenout na vše, co cítím

Není to nemožný úkol
Je to přece tak logické
Tato láska je nezastavitelná
Uvnitř není žádný konec
Protože to, co máš, nelze vzít
Je to zřejmé
Tato láska je nezastavitelná
Měj mě celou noc
Nikdo na nás nemůže pochopit, miláčku

Není to nemožný úkol
Je to přece tak logické
Tato láska je nezastavitelná
Uvnitř není žádný konec
Protože to, co máš, nelze vzít
Je to zřejmé
Tato láska je nezastavitelná
Měj mě celou noc

Není to nemožný úkol
Je to přece tak logické
Tato láska je nezastavitelná
Uvnitř není žádný konec
Protože to, co máš, nelze vzít
Je to zřejmé
Tato láska je nezastavitelná
Měj mě celou noc

Žádné komentáře:

Okomentovat