úterý 3. ledna 2012

Kelly Clarkson - My Life Would Suck Without You (překlad)

Kelly Clarkson

Můj život bude bez tebe o ničem

(My Life Would Suck Without You)

Myslím si, že toho lituješ, když stojíš před mými dveřmi.
Myslím si, že chceš vzít zpátky
to, co jsi před tím řekl.
Jak moc by jsi chtěl
někoho kromě mě.
Řekl jsi, že už se nevrátíš
Ale jsi tu znova.

Kvůli tomu, že se k sobě hodíme
jsme něčím navždy spojení
máš kousek ze mě
a popravdě
můj život bude bez tebe o ničem

Možná jsem byla hloupá, když jsem ti řekla čau
Možná jsem byla hloupá, když jsem s tebou začala bojovat
vím, že jsem tím vytvořila problémy
vím, že jsem tě tím zmátla
ale přišla jsem na to, že bez tebe nic neznamenám

Kvůli tomu, že se k sobě hodíme
jsme něčím navždy spojení
máš kousek ze mě
a popravdě
můj život bude bez tebe o ničem

Být s tebou
je tak nemožné, neměl by jsi mi chybět
Ale nemůžu tomu zabránit

Kvůli tomu, že se k sobě hodíme
jsme něčím navždy spojení
máš kousek ze mě
a popravdě
můj život bude bez tebe o ničem.

Kvůli tomu, že se k sobě hodíme
jsme něčím navždy spojení
máš kousek ze mě
a popravdě
můj život bude bez tebe o ničem.

Žádné komentáře:

Okomentovat