úterý 3. ledna 2012

No Doubt - It's My Life (překlad)

No Doubt

Je to můj život!

(It's My Life)

Je zábavné co jsem já sama našla v lásce s tebou.
Jestliže já bych mohla koupit svou úvahu,
platila bych ztrátou.
Ptala jsem se sebe,
jak moc toho sám spácháš.

Je to můj život!
Nebýt tebou zapomenutá!
Je to můj život!
To nikdy neskončí!

Je zábavné jak já sama jsem slepá.
Já nikdy nevěděla …
Jestliže já byla někdy unavená obavami nad ztrátami.
Řekla bych sama co dobrého děláš ty?
Přesvědč mě!

To je můj život!
Nezapomeň!
To je můj život!
To nikdy neskončí!

Já sama žádala …
Jak moc toho sám spácháš?

To je můj život!
Nezapomeň!
Uvízneš v davu!
To nikdy neskončí!

To je můj život!
Nezapomeň!
Uvízneš v davu!
To nikdy neskončí!

To je můj život!
Nezapomeň!
Uvízneš v davu!
To nikdy neskončí!

Žádné komentáře:

Okomentovat