pondělí 26. září 2011

Britney Spears - Break The Ice (překlad)

Britney Spears

Prolomit ledy

(Break The Ice)

Byla to chvilka
Vím že bych tě neměla zdržovat
Ale teď jsem tady já

Vím, byla to chvilka
Ale jsem ráda, že jsi přišel
Přemýšlela jsem o tom (A stále přemýšlím)
Jak si mohl říct mé jméno
Dostal si mé tělo rotací
Jako hurikán
Pocítí to jako
Zbláznil si mě
A stejně nemám dost
Tak pojď souložit

Ooh, vypadá to jakoby jsme byli sami
Nemusíš být vystrašený
Kam se teď chystáš?
Musím být na tobě jako chmýří
Pojďme se planout (sálat)
Můžem se oživit, jestli chceš
Zeslab ty světla, jestli chceš
Právě se chci na tobě pohybovat
Ale jsi zamrzlý
To je to co říkám

Nech mě prolomit ledy
Dovol mi tě napravit
Ale ty mě rozehříváš
Baby, můžu tě přimět cítit
Nech mě prolomit ledy
Dovol mi tě napravit
Ale ty mě rozehříváš
Baby, můžu tě přimět cítit

Tak hřeješ ještě?
Zhypnotizoval jsi mě
Nikdy necítím tendle směr
Rozbušil jsi mé srdce
Jako na 808
Můžeš se vzchopit k potřebě?
Já trpělivě čekám
Protože mě to dostává později
A stejně nemám dost
Tak pojďme souložit

Ooh, vypadá to jakoby jsme byli sami
Nemusíš být vystrašený
Kam se teď chystáš?
Musím být na tobě jako chmýří
Pojďme se planout (sálat)
Můžem se oživit, jestli chceš
Zeslab ty světla, jestli chceš
Právě se chci na tobě pohybovat
Ale jsi zamrzlý
To je to co říkám

Nech mě prolomit ledy
Dovol mi tě napravit
Ale ty mě rozehříváš
Baby, můžu tě přimět cítit
Nech mě prolomit ledy
Dovol mi tě napravit
Ale ty mě rozehříváš
Baby, můžu tě přimět cítit

Mám ráda tuto část
cítí druh něčeho dobrého, Yeah

Nech mě prolomit ledy
Dovol mi tě napravit
Ale ty mě rozehříváš
Baby, můžu tě přimět cítit
Nech mě prolomit ledy
Dovol mi tě napravit
Ale ty mě rozehříváš
Baby, můžu tě přimět cítit
Žhavá!

Nech mě prolomit ledy
Dovol mi tě napravit
Ale ty mě rozehříváš
Baby, můžu tě přimět cítit
Nech mě prolomit ledy
Dovol mi tě napravit
Ale ty mě rozehříváš
Baby, můžu tě přimět cítit

Žádné komentáře:

Okomentovat