sobota 24. září 2011

Selena Gomez & The Scene - A Year Without Rain (překlad)

Selena Gomez & The Scene

Rok bez deště

(A Year Without Rain)

Cítíš mě
když na tebe myslím
s každým nádechem beru
každou minutu
bez ohledu na to, co dělám
můj svět je prázdné místo

Jako bych přemýšlela v poušti
po tisíc dní
nevím, jestli je to přelud
ale vždy vidím tvou tvář, baby

Chybíš mi tak moc,
nemůžu si pomoct, jsem zamilovaná
den bez Tebe je jako rok bez deště
potřebuji Tě po mém boku
Nevím, jak přežiji
den bez Tebe je jako rok bez deště.

Hvězdy hoří
slyším tvůj hlas v mé mysli (je to v mé mysli)
neslyšíš mě volat
mé srdce touží
jako oceán, který vysychá
chyť mě, padám

Je to jako země hroutící se pod mýma nohama
Nechceš mě zachránit
Bude to v monzunech
Když se dostaneš zpátky ke mně.

Chybíš mi tak moc,
nemůžu si pomoct, jsem zamilovaná (zamilovaná)
Den bez Tebe je jako rok bez deště
potřebuji Tě po mém boku (boku)
Nevím, jak přežiji
den bez Tebe je jako rok bez deště
Tak ať sucho skončí
a poušť může znovu kvést
jsem tak ráda, že jsi mě našel
drž se kolem mě
baby baby baby
To je svět
není divu
s tebou v mém životě
tak rychle, baby, neztrácej čas
a potřebuju Tě tu
neumím to vysvětlit
ale den bez Tebe
je jako rok bez deště

Chybíš mi tak moc (moc)
nemůžu si pomoct, jsem zamilovaná
den bez Tebe je jako rok bez deště
potřebuji Tě po mém boku (boku)
Nevím, jak přežiji
den bez Tebe je jako rok bez deště

Žádné komentáře:

Okomentovat