sobota 24. září 2011

The Veronicas - Untouched (překlad)

The Veronicas

Nedotčeně

(Untouched)

Jdu ooh ooh, jdeš ah ah, lalalalalalalala
Nemůžu lhát, lhát, lhát, lhát, lhát, lhát
Já chci, chci, chci dostat, dostat, dostat co chci
Nepřestávej
Dej mi, dej mi, dej mi co máš, máš
Protože já nemůžu čekat, čekat, čekat
Už víc, víc, víc, víc
Nemluv už o následcích
Protože zrovna teď jsi jediná věc
Co mi dává nějaký smysl
A k čertu s tím co říkají
Co si myslí, myslí
Protože ty jsi jediný na koho myslím
Nikdy ti nedovolím mě opustit
Zastavím navždycky čas
Nikdy tě nechci slyšet říkat sbohem (sbohem)

Cítím se tak nedotčeně
A tak moc tě chci
Že už se ti nemůžu bránit
Nestačí říct, že mi chybíš
Právě teď se cítím tak nedotčeně
Moc tě potřebuju
Nemůžu na tebe zapomenout
Blázním od chvíle, co jsem tě poznala

Nedotčeně
A tak moc tě potřebuju

Vidím tě, vdechuju tě, chci být tebou
Alalalala alalalala
Můžeš si vzít, vzít, vzít, vzít, vzít čas, čas
Abys žil, žil jak musíš, musíš žít svůj život
Dej mi, dej mi, dej mi všechno z tebe, tebe
Neboj se
Uvidím tě skrz samotu ještě jednou, jednou, jednou
Nemysli už na to, co je správně nebo špatně
Špatně nebo správně
Protože na konci jsme ty a já
A nikdo jiný okolo nebude
Aby odpověděl na všechny otázky, co zbyly
A ty a já tak chceme být
Dokonce i když se svět dneska rozpadá
Ty mě stále máš, aby ses podepřel
A nikdy nespadl (nespadl)

Cítím se tak nedotčeně
A tak moc tě chci
Že už se ti nemůžu bránit
Nestačí říct, že mi chybíš
Právě teď se cítím tak nedotčeně
Moc tě potřebuju
Nemůžu na tebe zapomenout
Blázním od chvíle, co jsem tě poznala

Nedotčeně, nedotčeně
Nedotčeně
Alalalala alalalala
Nedotčeně
Alalalala alalalala

Cítím se tak nedotčeně
A tak moc tě chci
Že už se ti nemůžu bránit
Nestačí říct, že mi chybíš
Právě teď se cítím tak nedotčeně
Moc tě potřebuju
Nemůžu na tebe zapomenout
Blázním od chvíle, co jsem tě poznala

Cítím se tak nedotčeně
A tak moc tě chci
Že už se ti nemůžu bránit
Nestačí říct, že mi chybíš
Právě teď se cítím tak nedotčeně
Moc tě potřebuju
Nemůžu na tebe zapomenout
Blázním od chvíle, co jsem tě poznala

Nedotčeně, nedotčeně, nedotčeně

Žádné komentáře:

Okomentovat