středa 21. září 2011

Evanescence - Taking Over Me (překlad)

Evanescence

Ty mě přijmeš

(Taking Over Me)

Ty si mě nepamatuješ, ale já si pamatuju tebe
Nalhala jsem si, že procitám a tolik se snažila na tebe nemyslet
ale kdo rozhoduje o našem snění?
A já sním

Věřím v tebe
Vzdám se všeho, jen abych tě našla
Budu s tebou žít, dýchat
a ty mě přijmeš

Zapomněl jsi všechno, co já vím
a na všechno co jsme měli?
Viděl jsi mě, lásko, jak pro tebe truchlím
a dotkl ses mé ruky
Tehdy jsem věděla, že mě miluješ

Věřím v tebe
Vzdám se všeho, jen abych tě našla
Budu s tebou žít, dýchat
a ty mě přijmeš

Kouknu do zrcadla a uvidím tam tvou tvář
A když se podívám dost hluboko
tolik věcí tam uvnitř je stejných jako ty a ty mě přijímáš

Věřím v tebe
Vzdám se všeho, jen abych tě našla
Budu s tebou žít, dýchat
a ty mě přijmeš

Věřím v tebe
Vzdám se všeho, jen abych tě našla
Budu s tebou žít, dýchat
a ty mě přijmeš

a ty mě přijmeš ...
a ty mě přijmeš ...
a ty mě přijmeš ...
a ty mě přijmeš ...

Žádné komentáře:

Okomentovat