středa 21. září 2011

Evanescence - Your Star (překlad)

Evanescence

Tvá hvězda

(Your Star)

Nevidím tvou hvězdu
Nevidím tvou hvězdu,
ačkoliv jsem trpělivě čekala v posteli na dnešní smrt
Nevidím tvou hvězdu
Mechanická světla Lisabonu ji vystrašila

A teď jsem sama
Já a vše o co jsem stála
nyní bloudíme
vše po částech, po dílech, plujeme opuštění
Najdi si svou cestu pryč

Nevidím tvou hvězdu
Nevidím tvou hvězdu
Jak jen se může temnota vypadat tak špatně?

A teď jsem sama
Já a vše o co jsem stála
nyní bloudíme
vše po částech, po dílech, plujeme opuštění
Najdi si svou cestu pryč

Tak daleko
se ochlazuje, bez tvé lásky
Proč mě neslyšíš, křičet tvé jméno?
Nemůžu prolomit ticho
Ničí mě to

Všechen můj strach se změnil ve hněv

A teď jsem sama
Já a vše o co jsem stála
nyní bloudíme
vše po částech, po dílech, plujeme opuštění
Najdi si svou cestu pryč
Jo, nestojí za to bojovat.
nyní bloudíme
vše po částech, po dílech, plujeme opuštění
Najdi si svou cestu pryč

Žádné komentáře:

Okomentovat