středa 21. září 2011

Evanescence - Where Will You Go (překlad)

Evanescence

Kam půjdeš

(Where Will You Go)

Jsi pro všechny tak důležitý
Hraješ role všech, kterými chceš být
Ale já, já vím, kdo jsi doopravdy
Jsi ten, kdo pláče, když zůstane sám

Ale kam půjdeš
Opuštěný, bez nikoho, kdo by tě zachránil před tebou samým
Nemůžeš utéct
Nemůžeš utéct

Myslíš si, že nevidím ve tvých očích
nitro zjizvené k smrti, tváří v tvář realitě
Zdá se, že nikdo neslyší tvůj skrytý pláč
všemi opuštěn, čelíš sám sobě


(Refrén)
 
Uskutečním to, z čeho máš strach
Ale ty nemůžeš opustit všechny
Nemůžeš utéct
Nechceš utéct

Jsem tak smutná z vyřčených slov, kterým nikdo nerozumí
Je mi jasné, že nechceš žít celý život sám
Slyším tvůj šepot
Ale právě ty mě nemůžeš slyšet, když křičím


(Refrén)
 
Uskutečním to, z čeho máš strach
Ale ty nemůžeš opustit všechny
Nemůžeš utéct
Neutečeš
Nemůžeš utéct
Nechceš utéct

Žádné komentáře:

Okomentovat