úterý 22. listopadu 2011

AySel & Arash - Always (překlad)

AySel & Arash

Pořád

(Always)

Ohhh, Ohhh, ohhhhhh ...

Pořád v mé mysli, pořád v mém srdci

Čekal jsem na tebe večer co večer
Jako stín, pobývající poblíž světla
Najednou si stála vedle mě a vidím
miliony hořících hvězd

Jsi pořád v mé mysli, pořád v mém srdci
A slyším tě volat mé jméno na vysoké hoře
Jsi pořád v mé mysli, pořád v mých snech
Chci Tě držet blízko mě
Pořád, všechen čas

Věřím, že jsem na tobě závislý
V tvých očích vidím sny nesoucí pravdu
Konečně jsem Tě našel a teď
Tě nikdy nenechám odejít, ne

Jsi pořád v mé mysli, pořád v mém srdci
A slyším tě volat mé jméno na vysoké hoře
Jsi pořád v mé mysli, pořád v mých snech
Chci Tě držet blízko mě
Pořád, všechen čas

Hey! Hey! Hey! Hey!

Ohhh (ohhh), Ohhh (ohhh), Ohhh (ohhh)

Pořád v mé mysli, pořád v mém srdci
A slyším tě volat mé jméno na vysoké hoře
Jsi pořád v mé mysli, pořád v mých snech
Chci Tě držet blízko mě
Pořád, všechen čas
Pořád v mé mysli, pořád v mém srdci
Pořád v mé mysli, pořád v mých snech
Pořád, všechen čas

Hey! Hey!

Žádné komentáře:

Okomentovat