středa 30. listopadu 2011

Leona Lewis (Theme from Avatar) - I See You (překlad)

Leona Lewis

Vidím tě

(I See You - Theme from Avatar)

(Vidím tě, vidím tě)

Procházím snem, vidím tě
Mé světlo a temnota dýchání naději na nový život
Teď žiju skrze tebe a ty skrze mě, okouzlená
Modlím se, v mém srdci, že tento sen nikdy neskončí

Vidím se skrze tvé oči
Vdechuji nový život, letící
Tvoje láska svítí cestu do ráje
Tak nabízím svůj život jako oběť
Žiji skrze svou lásku

Učíš mě, jak vidět, vše to je krásné
Moje smysly se dotýkají tvého světa
Nikdy zobrazeného
Teď dávám naději v tebe, vzdávám se
Modlím se, v mém srdci, že tenhle svět nikdy neskončí

Vidím se skrze tvé oči
Vdechuji nový život, letící
Tvoje láska svítí cestu do ráje
Tak nabízím svůj život
Nabízím svou lásku tobě

A mé srdce nikdy nebylo otevřené
A můj duch nebyl nikdy přístupný
Světu, který jsi mi ukázal
Ale moje oči nemohly představit
Všechny barvy lásky a věčného života,
Navěky

Vidím mě skrze tvé oči
Vdechuji nový život, letící
Tvoje láska svítí cestu do ráje
Tak nabízím svůj život jako oběť
Žiji skrze tvou lásku
Žiji skrze tvůj život

Vidím tě
Vidím tě

Žádné komentáře:

Okomentovat