úterý 29. listopadu 2011

Paramore - Decode (překlad)

Paramore

Rozluštit

(Decode)

Jak se mohu rozhodnout co je správně?
když mi zamlžuješ mysl?
Nemůžu vyhrát,
ty jsi prohraný boj.
Vždycky

Můžu teď vůbec vlastnit, co je moje?
Když se mi pořád vyhýbáš,
ale nikdy mi nevezmeš mou hrdost
Ne, ne teď
Ne teď

Jak jsme se sem dostali?
Kdysi jsem tě znala tak dobře
Jak jsme se sem dostali?
Myslím, že vím.

Pravda se ukrývá v tvých očích
a máš ji na jazyku
prostě vře v mé krvi
ale ty si myslíš že to nemůžu vidět
Jaký druh člověka to jseš?
Jestli vůbec jseš člověk
dobře, tohle si vyřeším
Na vlastní pěst
(křičím "Moc tě miluju")
na vlastní pěst
(moje myšlenky které nemůžeš rozluštit)

Jak jsme se sem dostali?
Kdysi jsem tě znala tak dobře, yeah
Jak jsme se sem dostali?
No, myslím že vím

Vidíš co jsme udělali?
Šli jsme a udělali blázny
z nás
Vidíš co jsme udělali?
Šli jsme a udělali blázny
z nás

Jak jsme se sem dostali?
Kdysi jsem tě znala tak dobře
Jak jsme se sem dostali?
Proč se nechceš ukázat?
No, myslím že vím.
Myslím že vím.

Je tady něco co v tobě vidím
Může mě to zabít
Ale já chci aby to byla pravda

Žádné komentáře:

Okomentovat