úterý 22. listopadu 2011

B.O.B. feat. Hayley Williams of Paramore - Airplanes (překlad)

B.O.B. feat. Hayley Williams  

of Paramore

Letadla

(Airplanes)

[Hayley Williams]
 
Můžeme předstírat, že letadla
na noční obloze
Jsou jako padající hvězdy
Mohl bych opravdu použít přání hned (přání právě teď) (přání právě teď)
Můžeme předstírat, že letadla
na noční obloze
Jsou jako padající hvězdy
Mohl bych opravdu použít přání hned (přání právě teď) (přání právě teď)


[B.o.B]
 
Jo
Mohl bych použít sen nebo džina, nebo přání
vrátit se na místo mnohem jednodušší, než je tohle
Protože po všech večírcích a rozbíjení a burácení
A všechnu slávu a krásu a módu
A všechny blázny a všechny šílence
Přijde doba, kdy jste slábneš do temnoty
A když se díváš na telefon v klíně
A doufáš, ale ti lidé nikdy nezavolají zpátky
Ale to je jen, jak se příběh odvíjí
Získáte druhou stranu brzy poté, co složit
A když se vaše plány rozpadnou
A říkají co by si přáli
Kdybys měl jednu šanci
Takže letadlo letadlo sorry zpozdil jsem se
jsem na mé cestě, tak daleko od brány
Pokud to neudělám, pak Ill změní svůj let
A já budu v pohodě než skončí noc


[Hayley Williams]
 
Můžeme předstírat, že letadla
na noční obloze
Jsou jako padající hvězdy
Mohl bych opravdu použít přání hned (přání právě teď) (přání právě teď)
Můžeme předstírat, že letadla
na noční obloze
Jsou jako padající hvězdy
Mohl bych opravdu použít přání hned (přání právě teď) (přání právě teď)


[B.o.B]

 
Někdo mě vzal zpátky do dne
Před touhle prací, než jsem dostal zaplaceno
Před tím, než vůbec nezáleželo na tom, co jsem měl v bance
Jo zpět, když se snažím dostat se do metra
A zpět, když jsem rapoval pro peklo
Ale teď dny rapujeme a zůstáváme relevantní
Hádám, jestli můžeme udělat nějaké přání letadla
Pak možná jo možná nás Ill vezme zpátky do dnů
Před politikou, které říkáme rapová hra
A předtím, když nikdo neposlouchal mojí mixovou pásku
A předtím než jsem se snažil zakrýt svůj slang
Ale tohle je pro Cada, jak je Bobby Ray
Takže si můžu přát konec politiky
A vrátit se zpátky do hudby, která začala tuhle sra*ku
Tak jsem tam stál a pak znovu říkám
Hádám jestli můžeme udělat nějaké přání ven z letadla?


[Hayley Williams]
 
Můžeme předstírat, že letadla
na noční obloze
Jsou jako padající hvězdy
Mohl bych opravdu použít přání hned (přání právě teď) (přání právě teď)
Můžeme předstírat, že letadla
na noční obloze
Jsou jako padající hvězdy
Mohl bych opravdu použít přání hned (přání přání právě teď)

Žádné komentáře:

Okomentovat