středa 30. listopadu 2011

Eric Carmen - Hungry Eyes (překlad)

Eric Carmen

Hladové oči

(Hungry Eyes)

Chtěl jsem ti říct,
cítím, že to již nevydržím.
Dívám se na tebe a sním.
Dnes večer jsi moje.
Teď jsi v mých představách.

Těma hladovýma očima
Jeden pohled na tebe a nemůžu to předstírat
Mám hladové oči
Cítím to kouzlo mezi tebou a mnou

Chci tě držet, tak poslouchej
chci ti ukázat co všechno znamená láska.
Miláčku, dnes večer.
Teď jsi v mých představách.

Těma hladovýma očima
Jeden pohled na tebe a nemůžu to předstírat
Mám hladové oči
Cítím to kouzlo mezi tebou a mnou
Mám hladové oči
Teď jsi v mých představách
Těma hladovýma očima
Teď jsem tě tím dokázal překvapit

Potřebuji tě vidět
tohle lásku znamená


SOLO


Mám hladové oči
Jeden pohled na tebe a nemůžu předstírat
Mám hladové oči
Cítím to kouzlo mezi tebou a mnou
Mám hladové oči
Teď jsi v mých představách
Těma hladovýma očima
Teď jsem tě tím dokázal překvapit
Mýma hladovýma očima
Potřebuji
Hladové oči
Jsi v mých představách
Mýma hladovýma očima

Žádné komentáře:

Okomentovat