neděle 7. srpna 2011

Alanis Morissette -Thank You (překlad)

Alanis Morissette

Děkuji ti

(Thank You)

Co takhle vysadit antibiotika,
co takhle přestat jíst, když už jsem plná,
co takhle zviditelnit jim nastraženou návnadu,
co takhle nikdy nepolapitelná sláva.

Děkuji ti Indie,
děkuji ti hrůzo,
děkuji ti vystřízlivění,
děkuji ti slabosti,
děkuji ti následku,
děkuji ti, děkuji ti ticho.

Co takhle, že tě nebudu obviňovat ze všeho,
co takhle, že si projednou vychutnám tento moment,
co takhle jak dobře se budu cítit, když ti prominu,
co takhle truchlit pro to všechno najednou.

Děkuji ti Indie,
děkuji ti hrůzo,
děkuji ti vystřízlivění,
děkuji ti slabosti,
děkuji ti následku,
děkuji ti, děkuji ti ticho.

Ten moment, kdy jsem to nechala být, ten moment kdy jsem dostala víc než jsem dokázala snést,
ten moment byl když jsem z toho vyskočila,
ten moment, kdy jsem se dotkla dna.

Co takhle již déle nebýt masochističtí,
co takhle zapamatovat si svoje božství,
co takhle tvoje nevystrašeně křičící oči,
co takhle nepřirovnávat smrt k zastavení.

Děkuji ti Indie,
děkuji ti opatrnosti,
děkuji ti vystřízlivění,
děkuji ti prázdnoto,
děkuji ti průzračnosti,
děkuji ti, děkuji ti ticho.

Žádné komentáře:

Okomentovat