pondělí 15. srpna 2011

Evanescence - Lithium (překlad)

Evanescence

Lithium

(Lithium)

Lithium, nechci být zamčená uvnitř
Lithium, nechci zapomenout, jaké to je bez tebe
Lithium, chci dál milovat svůj smutek
Ale, bože, chci se ho zbavit

Pojď do postele, nenechávej mě spát samotnou
Prázdnotu jsem neschovala, tys ji odhalil
Po takovém chladu jsem nikdy netoužila
Nebylo dost co pít na to, abys mi řekl, že mě miluješ

Nedokážu už zůstat sama sebou
co se to se mnou děje?

Lithium, nechci být zamčená uvnitř
Lithium, nechci zapomenout, jaké to je bez tebe
Lithium, chci dál milovat svůj smutek

Nechci, aby mě to tentokrát zase složilo
Aby to přebilo mou chuť létat
Tady v té temnotě se poznávám
Osvobodím se, až když se toho zbavím
Nech mě jít

Drahý, přesto ti odpouštím
Všechno je lepší, než zůstat sama
Asi bych se stejně zhroutila
Své místo v popelu najdu vždycky

Nedokážu už zůstat sama sebou
co se to se mnou děje?

Lithium, nechci být zamčená uvnitř
Lithium, nechci zapomenout, jaké to je bez tebe
Lithium, dál milovat svůj smutek
Zbavím se ho.

Žádné komentáře:

Okomentovat