neděle 7. srpna 2011

Avril Lavigne - Alice (překlad)

Avril Lavigne

Alice

(Alice)

Vyrážím
Točím se kolem
Jsem v podzemí, spadla jsem dolů
Jo, spadla jsem dolů

Vyšiluju
Kde to jsem?
Vzhůru nohama
a nemůžu to zastavit
Nemůžu se zastavit

Já, já to zvládnu
Já, já přežiju
Když se zhroutí svět
Když spadnu a narazím na zem
zase se tam vrátím
Nepokoušej se mě zastavit
Já, já nebudu plakat

Ocitla jsem se v říši divů
Jsem zpátky na nohou, na zemi
Je to skutečné?
Je to jen zdánlivé?
Vydržím to až do konce

Já, já to zvládnu
Já, já přežiju
Když se zhroutí svět
Když spadnu a narazím na zem
zase se tam vrátím
Nepokoušej se mě zastavit
Já, já nebudu plakat

Já, já to zvládnu
Já, já to přežiju
Když se zhroutí svět
Když spadnu a narazím na zem
zase se tam vrátím
Nepokoušej se mě zastavit
Já a já nebudu plakat

Žádné komentáře:

Okomentovat