pondělí 15. srpna 2011

Evanescence - Call Me When You Are Sober (překlad)

Evanescence

Ozvi se, až budeš střízlivý

(Call Me When You Are Sober)

Neplač kvůli mne.
pokud si mě miloval,
Byl bys tady se mnou
Chceš mě?,
Tak si mě najdi
Rozhodni se

Měla bych tě nechat spadnout?
Všechno ztratit?
Možná by sis pak vzpomněl, kdo jsi
Už nedokážu důvěřovat
Jenom se navzájem podvádíme
Je mi špatně z těch lží
A na všechno už je pozdě

Neplač kvůli mne.
pokud si mě miloval,
Byl bys tady se mnou
Chceš mě?,
Tak si mě najdi
Rozhodni se

Nedokázal jsi unést vinu
Je ti špatně jen ze studu
Prohrávat ve vlastní hře musí být vyčerpávající
Sobecky nenáviděný
Není divu, že jsi vyčerpaný
Tentokrát už si nemůžeš hrát na oběť
A na všechno už je pozdě

Neplač kvůli mne.
pokud si mě miloval,
Byl bys tady se mnou
Chceš mě?,
Tak si mě najdi
Rozhodni se

Když jsi střízlivý, nikdy mi nezavoláš
Chceš mě jenom proto, že je konec
Je konec
Jak jsem mohla spálit ráj?
Jak jsem mohla - nikdy jsi nebyl můj

Tak neplač kvůli mne.
Kdybys mě miloval
Byl bys tady se mnou
Nelži mi
Prostě si sbal věci
Rozhodla jsem to za tebe

Žádné komentáře:

Okomentovat