neděle 14. srpna 2011

Britney Spears - I Love Rock'n'Roll (překlad)

Britney Spears

Miluju rock´n´roll

(I Love Rock'n'Roll)

Hej, je ta věc zapnutá?

Viděla jsem ho tancovat
při jukeboxu
Věděla jsem že jeho věk
je kolem 17.
Byl tak silný,
hrála moje oblíbená písnička
Mohla jsem vědět,
že nebude dlouhá
On byl se mnou,
jo se mnou
Mohla jsem vědět,
že nebude dlouhá.
Ty si byl se mnou,
jo se mnou.

Zpívej

Miluju rock´n´roll
Tak hoď další minci
do jukeboxu
Baby
Miluju rock´n´roll
Tak pojď
najdi si čas
a tancuj se mnou

Ow

Usmál se, tak jsem vstala
a ptala jsem se na jeho jméno.
"Ale to je jedno" řekl
"důvod je stále stejný"
Já řekla "Můžu tě vzít domů,
kde můžeme být sami?"
A dál jsme my,
a dál jsme my šli
A on byl se mnou,
jo se mnou
A zpíval dál ty
staré dobré písně
jo, se mnou.

Zpívej

Miluju rock´n´roll
Tak hoď další minci
do jukeboxu
Baby
Miluju rock´n´roll
Tak pojď
najdi si čas
a tancuj se mnou.

Ow

Muluju rock´n´roll,
protože on hladí
mojí duši, jo

Muluju rock´n´roll
jo, jo, jo.

Já řekla "Můžu tě vzít domů
kde můžeme být sami?"
A dál jsme my
dál jsme my šli
A on byl se mnou,
jo se mnou
A zpíval zas
ty staré dobré písně
Jo, se mnou

Zpívej

Miluju rock´n´roll
Tak hoď další minci
do jukeboxu
Baby
Miluju rock´n´roll
Tak pojď
najdi si čas
a tancuj se mnou.

Miluju rock´n´roll
(Muluju rock´n´roll)
Tak hoď další minci
do jukeboxu baby
(Já řekla)
Miluju rock´n´roll
(Tak tancuj se mnou)
No tak pojď,
najdi si čas
a zatancuj si se mnou
(zatancuj si se mnou joo)

Miluju rock´n´roll
(Muluju rock´n´roll)
Tak hoď další minci
do jukeboxu baby
(Já řekla)
Miluju rock´n´roll
(Tak tancuj se mnou)
No tak pojď,
najdi si čas
a zatancuj si se mnou
(zatancuj si se mnou joo

Miluju rock´n´roll,
tak hoď další mici
do jukeboxu
Miluju rock´n´roll
(Jo)
Tak pojď,
najdi si čas,
a zatancuj si se mnou

Žádné komentáře:

Okomentovat