pondělí 8. srpna 2011

Britney Spears - Crazy (překlad)

Britney Spears

Bláznivě

(Crazy)

Baby, jsem tak v tobě
Dostal jsi něco,
co můžu dělat?
Baby otáčíš mě dokola
Země se pohybuje,
ale já necítím půdu pod nohama

Vždy když se na mě podíváš,
mé srdce skáče, je lehké to vidět
Lásko chápeš jako mnoho, víc než všechno,
co jsem cítila předtím

Řídíš mě bláznivě
Já beztak nemůžu spát
Jsem tak překvapená
Jsem příliš hluboko
Ó potřeštěně,
ale je to cítit dobře
Baby přemýšlení o tobě mě drží vzhůru celou noc

Ó řekni mi, jestli jsi tak ve mně,
Že jsem pouze jedna, kterou budeš vidět
Řekni mi, jestli nejsem v modrém
Že na tobě neplýtvám svými pocity

Lásku chápeš jako mnoho víc,
víc než všechno, co jsem cítila předtím

Řídíš mě bláznivě
Já beztak nemůžu spát
Jsem tak překvapená
Jsem příliš hluboko
Potřeštěně, já beztak nemůžu spát
Jsem tak překvapená, jsem příliš hluboko
Potřeštěně, ale je to cítit dobře každý den a každou noc

Řídíš mě bláznivě
Je beztak nemůžu spát
Jsem tak překvapená
Jsem příliš hluboko
Řídíš mě bláznivě
Je beztak nemůžu spát
Jsem tak překvapená
Jsem příliš hluboko

Miláčku přemýšlení o tobě mě drží vzhůru celou noc

Žádné komentáře:

Okomentovat