pondělí 8. srpna 2011

Britney Spears - Womanizer (překlad)

Britney Spears

Děvkař

(Womanizer)

Superhvězdo, odkud jsi, jak se vede?
Znám tě, máš vůbec tušení co děláš?
Svoje hry můžeš vyzkoušet na všech těch ostatních holčičkách tady
Ale já vím co jsi zač, co jsi baby

Podívej se na sebe, dostaneš víc než jen přídavek
baby, všechny budou
Tancovat jak pískáš
Děláš ze sebe svatouška
Ale já tě prokoukla
Vím co jsi zač, co jsi, baby

Děvkař, dě-děvkař
Jsi děvkař
Oh děvkař, oh
Ty, ty, ty jsi
Ty, ty, ty jsi
Děvkař, děvkař, děvkař ...

Chlapče vůbec to nezkoušej
Já-já vím co jsi- jsi- jsi
Chlapče vůbec to nezkoušej
Já-já vím co jsi- jsi- jsi

(Ty) ty jsi mě provokoval
(Ty) ty jsi tak okouzlující
(Ty) Ale já to nemůžu udělat
Chlapče vůbec to nezkoušej
Já- já vím co jsi- jsi- jsi (2x)
(Ty) ty říkáš že jsem blázen
(Ty) Já tě poblázním
(Ty) ty nejsi nic víc než
(Ty) děvkař

Daddy-O, děláš ze sebe šampiona
To je hloupý
Že nemůžeš najít tu pravou
Myslím, že při tom množství
To také je těžké
Mohlo by to být pro tebe snadné
Ale ty, prostě jsi kým jsi
Slaďoušku, spletl sis mě s naivkou
Zřejmě si myslíš, že bych mohla být snadná kořist
Řekni, zkoušej to, jak chceš
Ale tobě rozhodně nenaletím
Nikdy, baby

REFRÉM 1
REFRÉM 2


Možná, kdybychom oba
Žili v jiných světech
(Děvkař, děvkař, děvkař)
Bylo by všechno dobré
A možná bych mohla být tvoje holka
Ale já nemůžu, protože to tak není

REFRÉM 1
REFRÉM 2


Chlapče, vůbec to nezkoušej, ah-ah
Já- já vím co jsi- jsi- jsi (2x)
Děvkař
Jsi děvkař
Oh, děvkař, oh
Jsi děvkař, baby

Žádné komentáře:

Okomentovat