neděle 14. srpna 2011

Britney Spears - Radar (překlad)

Britney Spears

Radar

(Radar)

Důvěra je nezbytná
Drzost je plus
Nervozitost je spěšná
Hrana (mám ráda jejich tvrdost)
Chlap se sílou pokouší
Mě opít, jsem bohatá
Zastav, kvůli tobě se červenám
Lidi vypadají jako my

Nemyslím, že to víš, víš


Refrén:
 
Kontroluju to
Tak žhavé, tak žhavé
Špatné je to, co víš
Že jsi na mém radaru
Na mojem radaru
Na mojem radaru
Na mojem radaru
A jestli si tě všimnu
Vím, že to jsi ty
Vyber si
Nechci tě hledat
Na mém radaru
Na mém radaru
Na mém radaru
Na mém radaru

Když jdeš
(když mluvíš)
A když mluvíš
(když mluvíš)
Chvěju se
Chci se ztratit
To je to, co chci
(To je to, co chci)

A poslouchej, zlato
Pusť zeslabovač
Zkus
To pochopit
Že jsi na mém radaru
Na mém radaru
Na mém radaru
Na mém radaru
Na mém radaru

Dostal ses na můj radar
Dostal ses na můj radar
Dostal ses na můj radar
Dostal ses na můj radar


Verse 2:
 
Zajímavý typ stylu
Úsměv za 10 milionů dolarů
Myslím, že to můžu zvládnout
Zvíře v pytli
V jeho očích vidím správnost k mé duši
Vzdávám se sebeovládání
Zase chyť můj pohled
Spadni správně do mého plánu

Nemyslím si, že to víš,víš


Refrén:
 
Kontroluju to
Tak žhavé,tak žhavé
Špatné je to, co víš
Že jsi na mém radaru
Na mojem radaru
Na mojem radaru
Na mojem radaru
A jestli si tě všimnu
Vím, že to jsi ty
Vyber si
Nechci tě hledat
Na mém radaru
Na mém radaru
Na mém radaru
Na mém radaru
Když jdeš
(když mluvíš)
A když mluvíš
(když mluvíš)
Chvěju se
Chci se ztratit
To je to, co chci
(To je to, co chci)

A poslouchej, zlato
Pusť zeslabovač
Zkus
To pochopit
Že jsi na mém radaru
Na mém radaru
Na mém radaru
Na mém radaru
Na mém radaru

Dostal ses na můj radar
Dostal ses na můj radar
Dostal ses na můj radar
Dostal ses na můj radar
Na můj radar
Dostal ses na můj radar
Dostal ses na můj radar
Dostal ses na můj radar

Mám své oči na tvých
A nemůžu ti dovolit utéct
Hej zlato,
Nemůžeš se mnou třást
Protože ses dostal na můj radar
Jestli jsi rád, nebo ne
Nemůžu to zastavit
Protože ses dostal na můj radar
(dostal ses)
Protože ses dostal na můj radar


Refrén:
 
Kontroluju to
Tak žhavé, tak žhavé
Špatné je to, co víš
Že jsi na mém radaru
Na mojem radaru
Na mojem radaru
Na mojem radaru
A jestli si tě všimnu
Vím, že to jsi ty
Vyber si
Nechci tě hledat
Na mém radaru
Na mém radaru
Na mém radaru
Na mém radaru

Když jdeš
(když mluvíš)
A když mluvíš
(když mluvíš)
Chvěju se
Chci se ztratit
To je to, co chci
(To je to, co chci)

A poslouchej, zlato
Pusť zeslabovač
Zkus
To pochopit
Že jsi na mém radaru
Na mém radaru
Na mém radaru
Na mém radaru
Na mém radaru

Dostal ses na můj radar
Dostal ses na můj radar
Dostal ses na můj radar
Dostal ses na můj radar
Na můj radar
Dostal ses na můj radar
Dostal ses na můj radar
Dostal ses na můj radar

da da da ...

Žádné komentáře:

Okomentovat