neděle 14. srpna 2011

Katy Perry - Teenage Dream (překlad)

Katy Perry

Teenagerský sen

(Teenage Dream)

Myslíš, že jsem hezká
Bez make-upu
Myslíš, že jsem vtipná
Když se seknu v pointě
Vím, že mě dostaneš
Tak nechám své
Zábrany spadnout dolů
Dolů !!!
Než jsi mě potkal
Byla jsem v pohodě, ale věci
Byly tak trochu těžké
Tys mě přivedl k životu
Teď každý únor
Budeš mým Miláčkem
Miláčkem ...

Pojďme dnes večer až nakonec
Bez výčitek, jen láska
Můžeme tancovat, dokud neumřeme
Ty a já
My budeme navždy mladí


Refrén:
 
Díky tobě mám pocit
Jako bych prožívala
Teenagerský sen
Způsob jakým mě nabudíš
Nemůžu spát
Pojďme, utečeme a nikdy
Se neohlédneme zpět
Nikdy se neohlédneme
Moje srdce se zastaví
Když se na mě podíváš
Stačí jeden dotek
Baby, teď tomu věřím
Tohle je opravdové
Tak zariskuj a
Nikdy se neohlížej zpět
Nikdy se neohlížej zpět

Jeli jsme do Cali
A opili se na pláži
Pronajali si pokoj a
Postavili si pevnost z povlečení
Konečně jsem tě našla
Můj chybějící dílek skládačky
Jsem kompletní

Pojďme dnes večer až nakonec
Bez výčitek, jen láska
Můžeme tancovat, dokud neumřeme
Ty a já
My budeme navždy mladí

 
Refrén:
 
Díky tobě mám pocit
Jako bych prožívala
Teenagerský sen
Způsob jakým mě nabudíš
Nemůžu spát
Pojďme, utečeme a nikdy
Se neohlédneme zpět
Nikdy se neohlédneme
Moje srdce se zastaví
Když se na mě podíváš
Stačí jeden dotek
Baby, teď tomu věřím
Tohle je opravdové
Tak zariskuj a
Nikdy se neohlížej zpět
Nikdy se neohlížej zpět

Uženu tvoje srdce
V mých těsných džínech
Budu dnes v noci tvůj teenagerský sen
Polož na mě svoje ruce
V mých těsných džínech
Budu dnes v noci tvůj teenagerský sen
(Dnes v noci, dnes v noci ...)

 
Refrén:
 
Díky tobě mám pocit
Jako bych prožívala
Teenagerský sen
Způsob jakým mě nabudíš
Nemůžu spát
Pojďme, utečeme a nikdy
Se neohlédneme zpět
Nikdy se neohlédneme
Moje srdce se zastaví
Když se na mě podíváš
Stačí jeden dotek
Baby, teď tomu věřím
Tohle je opravdové
Tak zariskuj a nikdy
Se neohlížej zpět
Nikdy se neohlížej zpět

Uženu tvoje srdce
V mých těsných džínech
Budu dnes v noci tvůj teenagerský sen
Polož na mě svoje ruce
V mých těsných džínech
Budu dnes v noci tvůj teenagerský sen
(Dnes v noci, dnes v noci, dnes v noci ...)

Žádné komentáře:

Okomentovat