pondělí 8. srpna 2011

Avril Lavigne - My Happy Ending (překlad)

Avril Lavigne

Můj šťastný konec

(My Happy Ending)

Oh oh, tolik na téma můj šťastný konec
Oh, oh, Tolik na téma můj šťastný konec
Oh oh, oh oh, oh oohhh

Promluvme si o tom
Vždyť přece nejsme mrtví
Bylo to něco, co jsem udělala?
Bylo to něco, co jsem řekla?
Nenech mě jen tak prostě být
V tom ponurém městě
Viset tak nahoře
Jen na tenoučké nitce

Býval jsi všechno, o čem jsem si myslela, že znám
A myslela jsem si, že
By to mezi námi mohlo fungovat

Byl jsi všechno, všechno
Co jsem chtěla
Byli jsme určeni jeden pro druhého
Měli jsme být spolu
Ale ztratili jsme to
Všechny vzpomínky, pro mě tak důležité
Se prostě rozplynuly
Celou dobu jsi předstíral
Tolik na téma můj šťastný konec

Oh oh, oh oh
Tolik na téma můj šťastný konec
Oh oh, oh oh

Máš svoje hloupé kamarády
Vím, co říkají
Vyprávějí ti, že
Je to se mnou těžké
Ale s nimi taky
Ale oni mě neznají
Znají tě vůbec?
Všechny ty věci, které přede mnou skrýváš?
Všechnu tu hrůzu, kterou děláš?

Býval jsi všechno, o čem jsem si myslela, že znám
A myslela jsem si, že
By to mezi námi mohlo fungovat

Byl jsi všechno, všechno
Co jsem chtěla
Byli jsme určeni jeden pro druhého
Měli jsme být spolu
Ale ztratili jsme to
Všechny vzpomínky, pro mě tak důležité
Se prostě rozplynuly
Celou dobu jsi předstíral
Tolik na téma můj šťastný konec

Je krásné vědět, že jsi tu byl
Díky za to, že jsi dělal, že
Ti na mě záleží
A dával jsi mi pocit, že
Jsem jediná
Je krásné vědět, že jsme to všechno měli
Díky, že se díváš, jak padám
A dáváš mi na vědomí, že
To je všechno pryč

Byl jsi všechno, všechno
Co jsem chtěla
Byli jsme určeni jeden pro druhého
Měli jsme být spolu
Ale ztratili jsme to
Všechny vzpomínky, pro mě tak důležité
Se prostě rozplynuly
Celou dobu jsi předstíral
Tolik na téma můj šťastný konec
Oh, oh, oh oh
Tolik na téma můj šťastný konec
Oh oh, oh oh
Tolik na téma můj šťastný konec
Oh oh, oh oh
Oh oh, oh oh, oh oohhh

Žádné komentáře:

Okomentovat