neděle 14. srpna 2011

Britney Spears - Oops .. ! I Did It Again (překlad)

Britney Spears

Oops! ... Udělala jsem to znova

(Oops .. ! I Did It Again)

Myslím, že jsem to udělala znova
Nutila jsem tě věřit, že jsme víc než jen kamarádi
Oh baby
Mohla bych vypadat dobře
Ale to neznamená, že jsem vážná
Protože ztratit všechny své smysly
To je typické jen pro mě
Oh baby, baby


R: Oops! ... Udělala jsem to znova
Hrála jsem si s tvým srdcem, ztratila ve hře
Oh baby, baby
Oops! ... Myslíš, že jsem zamilovaná
Že jsem byla seslaná seshora
Nejsem tak nevinná

Vidíš, toto je můj problém
Sním nepřítomně
Přeji si hrdiny, opravdu existují
Brečím, sleduji dny
Nevidíš, že jsem blázen ve mnoha cestách
Ale ztratit všechny své smysly
To je typické jen pro mě
Baby oh


R:

"Všichni nastupovat"
"Britney, předtím, než odjedeš, je tu něco, co chci, abys měla"
"Oh, je to nádherné, počkej chvíli, není to ...?"
"Yeah, ano je?
"Ale já myslela, že to nakonec stará dáma upustila do oceánu"
"Správně baby, šel jsem dolů a dostal to pro tebe"
"Oh, to bys neměl mít"
Oops! ... Udělala jsem to znova tvému srdci
Ztratila jsem se ve hře, oh baby
Oops! ... Myslíš, že jsem seslaná seshora
Nejsem tak nevinná

Žádné komentáře:

Okomentovat